Vamos a la playa!

Känns som att jag har varit här i en evighet nu. Fast har ju varit här ganska länge ändå, tiden gick mycket fortare nu när utbildningen drog igång också så känns som att de här 6 månaderna kommer att gå lika fort som det sista året i gymnasiet, typ en blinkning sen var det över. Just nu sitter jag och väntar på att min kära familj ska komma hem så att vi kan skypea lite. Ni som inte har addat mig på skype än fy skäms på er! Camilla.reinholdsson heter jag där. Och ni som inte ens har ordnat skype, dubbleshame on you!
Som sagt midsommar, det var nice. Kan nog inte komma på en bättre beskrivning än riktigt jävla nice. Drag på båten hela resan som höll på mellan 16.00-20.00 sen efter det drog vi på förfest hos en kollega. Efter förfesten hamnade jag och 3 stycken andra från jobbet i en park och spelade gitarr and sing a long! Riktigt riktigt mysigt. Man träffar så mycket roligt folk ute sådär som bara stannar upp och sätter sig bredvid och lyssnar och vi bjuder på öl and stuff. (händer otroligt oofta i Sverige) Tjatar rätt mycket om att det inte är som i Sverige, men har inte riktigt fattat hur reserverade svennejävlarna är egentligen. Men men får väl ta med mig den kulturen hem! ;P
Helgen har bestått av midsommarfirande som sagt och igår lå jag i sängen hela dagen och var sjukling. Fick en fetingförskylning i fredagskväll så vilade upp mig igår. Och idag var jag på stranden och stekte lite och fick massage för 5 euro och en klänning för 10 euro(som jag letat efter) Inte ofta man shoppar på stranden. Ikväll ska jag ta mig friheten till en promenad och kanske sitta i en park och chilla om folket ställer upp som sällskap, annars blir det filmtittande!
Tjingeling!

Söta 4åringen som jag bor hos bland annat. Vet dock inte vad hon heter, Senja tror jag! Det lyssnar hon på i alla fall ;)

Och jag vill höra skvaller från Sverige! Tycker att det är lite dålig uppdatering från er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0