Mañana Mañana

Hola gente!
Nu har utbildningen börjat, igår för att vara mer exakt. Det har hänt ganska mycket nu de 3 senaste dagarna jag dissat bloggen.
1. Jag har flyttat ut till en underbar tjej på 29år som har en 4 årig dotter(muy linda!)
2. Har börjat jobbet.
3. Har träffat massa nytt jätteroligt folk som fick mig på bättre humör redan på första dagen (längtade hem ganska mycket innan eftersom att man var själv ganska mycket när de andra jobbade)
4. ehm... ja det har nog inte hänt så mycket mer :P haha
På fredag kommer det att bli en feting fest för företaget. Vi kommer att åka ut med en båt som företaget har hyrt med vår egna DJ som kommer att spela konstant under hela resan plus att vi får gratis middags buffé och dricka! Kommer det att bli grymt eller vad?!
Under de senaste dagarna har jag umgåtts mycket med en del nya från jobbet. Har bland annat suttit och druckit lite och ätit middag på mina grannars tak med världens jävla utsikt över barcelona. Och idag gick vi i princip hela tiden efter jobbet och käka middag och badade en snabbis.
Imorgon är tredje dagen med utbildning och då ska vi sitta på stranden och dricka moijtos och öl. Älskar männen på stranden som säljer allt möjligt, mooooijtooos mooooijtoooos!! coco coco coco coco!!!!
Och nu funkar mitt internet igen efter att Natalie, den jag bor hos, kusin kom på problemet. Jag hade tryckt på en knapp vid sidan av datorn som inaktiverade hela wifi-idiot-skiten. TRÖTT jag blir på mig själv ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0