Barcelona!

Yo people!

Nu sitter man har i Barcelona, 4 min fran stranden och stralande solsken. Just nu bor jag i en lagenhet med 7andra personer men haller pa att hitta en annan. Borjar jobba pa mandag och de som jag bor med sager att det ar de roligaste veckan under utbildningen sa far hoppas att de har ratt!

Sitter just nu pa ett internetcafe sa bilder far ni se senare pa facebook eller nagot sen nar mitt internet fungerar. Vi snor internet fran en restaurang bredvid oss men den restaurangen verkar dissa mig riktigt hart. Sa om det ar nagon som ar bra pa internet, tradlosa anslutningar far garna komma med forslag pa hur jag ska gora for jag hittar inga anslutningar alls langre :O gjorde faktiskt det forsta dagen.

Men nu ska vi dra och kopa lite vin som typ kostar 40spann har nere. aaawesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0