Barcelona

Hola!
Just nu sitter jag i lägenheten och chillar lite medan lite folk är på stranden och andra har inte vaknat än efter en hel natts festande. Igår var det typ "firma fest" mellan First Prize och One contact. vi började hemma hos en som heterPatrik och sen drog vi vidare mot krogen. Vi kom inte in för att vi var för många svenskar?! haha ett skämt. sen gick vi runt och runt och runt. tillslut åkte jag och 2 andra hem och sov istället. Det som är den största skillnaden är att här iSpanien går man ut vid kl. 02.00 istället för att gå hem då. Det är ganska nice och man träffar på svenskar nästan överallt här nere. En grymt stor skillnad från sverige är ju också att här kan man knappt gå utanför dörren tills någon skriker bonita eller guapa till en, bara för att man är tjej. Igår fick vi till och med applåder när vi gick utanför en restaurang?! alltså det är inte normalt. Jag kommer känna mig grymt ful när jag är tillbaka till Sverige sen för där är det inte en jävel som applåderar när man går förbi! Svennejävlar.
Idag ska jag kolla på ett annat boende, fick kontakt med en tysktjej som hyr ut ett rum där det tydligen ska bo en svenskkille i samma lägenhet så det kommer säkert att bli awesome det här. Börjar att jobba på måndag också, ska bli jävligt roligt att träffa det nya folket som börjar och lära känna de andra jag träffat redan lite mer på jobbet. Och fatta vilka alla är som de pratar om hela tiden!!
Dagarna hitills har bestått av massbesök på stranden eftersom att vi bor 4 minuters gångpromenad därifrån så har bränt mig lite,men inte så mkt som jag och de flesta andra trodde att jag skulle göra, men det kommer säkert ;P
Saknar Sverige redan lite faktiskt, allt folk. Fast när jag börjar jobba så kommer jag säkert på andra tankar :)
Ni som inte har addat mig på skype, GÖR DET! Camillareinholdsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0