¿Qué debo hacer?

Jag har en ganska stor feting ångest. Jag har slutat på jobbet i alla fall, ska dit idag tror jag och säga upp mig. Anledningen, tänker jag inte skriva här. Jag har pengar för att klara mig i en månad här nere. Så antingen har jag en grymt skön semester här nere i en månad och åker hem 2a augusti med Angelina och Carro som kommer ner snart (awesome). Eller så söker jag nytt jobb här nere och stannar kvar här lite till, men då kanske jag inte kan ta ledigt när resten av skaran kommer på besök. GAH eller så åker jag hem i augusti, jobbar lite och åker tillbaka i vinter. Sommaren är ju faktiskt rolig i Sverige.
Har lite ångest som sagt.... har en månads betänketid i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0