Dag 13 – Den här veckan

Denna vecka var ganska så speciell för igår tog jag nämligen KÖRKORT! :D Så grymt skönt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen när jag fick beskedet av uppkörningspekulanten, eller vad man kallar honom. You name it 'cause I don't care! ;D Denna vecka ska jag även skicka in mina arbetsprover till Göteborgsuniversitet. Så jag kanske lämnar denna ruttna stad, äntligen. Känner bara att jag vill bort från den, varför vet jag inte men det är bara en känsla jag har. Komma bort, börja om, skaffa nya vänner (inte för att det är något fel på mina nuvarande), nya erfarenheter men framför allt FLYTTA HEMIFRÅN! Känner att det är dags, men ändå inte. Vi har det så bra här hemma, jag och Carro. Vi är ju ensamma hemma nästan varje helg. But still... känner att jag vill köra på solo ett tag, bestämma allt själv, hehe fast skulle iofs inte vara så näringsrik om jag skulle laga mat själv. Undrar hur länge man kan leva på köttbullar, makaroner och falukorv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0