Dag 12 – I min handväska

Börjar tröttna på den här utmaningen men nu har jag bestämt mig för att genomföra den så nu måste jag ju slutföra den också.
Min handväska är det totalt kaos i. Man kan hitta nästan vad som helst i den.. Kanske inte min nuvarande som jag använder för det mesta för den är ny, men den är under uppbyggnad av skräp. Okej skräp kanske var att ta i men mycket saker är det. det befinner sig nästan alltid ett ritblock, eftersom att jag åker rätt mycket tåg. Det finns en Metro ibland som jag typ har läst framsidan och serierna samt horoskopet i... Det finns en plånbok och så finns det en jädra massa papper som jag letar efter där hemma sen och undrar vart jag har lagt dem någonstans. Det finns även lite småmynt här o var .... Pennor finns det alltid och min kalender förstås.
Hmm tror inte att det finns något mer värt att nämna, man kan som sagt hitta nästan vad som helst i den. Men det är väl det som är charmigt med handväskor. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0