Dag 11 – Mina syskon

Mina syskon är nog det värdefullaste jag har. Ni är mina vänner som alltid kommer att vara mina vänner, no matter what. Man kan ha ett onödigt gräl om något som verkligen inte har något värde och veta att nästa dag kan jag fortfarande prata med er, nästa dag kommer ni fortfarande bry er om mig. Det roliga är att när jag var liten var jag oftast osams med Carro, bråkade varje dag om onödiga saker som man tyckte var livsviktigt då, och nu idag är du verkligen min bästa vän. Att ett sånt hat man har känt kan växa till något så betydelsefullt är ganska ofattbart.
Vi har gjort så mycket roligt tillsammans att jag knappt vet vart jag ska börja. Därför börjar jag inte ;)
Systrarna C :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0