No entiendo...

Jo jag förstår faktiskt ganska mycket av vad de babblar om på lektionerna, faktiskt. Någonting om morföräldrar, vänster och höger och tjocka och smala... Och något om ett jävla rum. Nej men skoja bara det går ganska bra nu, måste bara få upp motivationen och plugga hemma lite också. Förstår inte liksom vad som hände där... var astaggad på spanskan en vecka innan kursen började men nu så är jag inte lika taggad längre, men det kommer nog när jag förstår lite mer, kanske.
Jag har flyttat nu också! Nu bor jag precis vid shoppingatan, awesome? Jag bor med 4 andra tjejer och idag fick jag eget rum, inte för att jag har lidit något av att dela men ändå skönt med sitt egna nu när Linn kommer på söndag!! (:DDD) Ska bli aaaaawesome! Gillar att ha folk över på besök, för två veckor sen var Daniel, Carro och Angelina här! Det var supermysigt och längtar till söndag :D
Tiden går väldigt fort nu när jag har börjat plugga snart dags att boka biljett hem liksom.... Känns både skönt och oskönt. Så grymt chill här nere men har ett asnice liv där hemma i sverige som väntar! Flytta hemifrån talas det om bland annat. :D Ska bli så grymt kul att få det avklarat också. Check!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! go blogg! jag undrar en sak det är nämligen så att jag ska flytta till barcelona i januari febuari nån gång så jag tänkte söka jobb på first prize. Jag vet inte riktigt om det är där du jobbar men om det är det..är det ett ställe du rekommenderar mig att söka på? annars har du hört om stället om det är bra o så? Skulle va sjukt tacksam om du kunde svara:)) Mvh Clara

2011-11-16 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0