Dag 2 - Min första kärlek

Det var under programmet "Vem kan slå Filip och Fredrik" som jag fick uppenbarelsen om vad min första riktiga kärlek var. Det var en gren som gick ut på att de skulle skära så mycket falukorv som möjligt och väga den tre gånger och den som vägde mest vann en omgång. Man hade tre försök på sig och endast en falukorv att skära i så det blev lite listigt. Men det var inte grenen som var poängen utan "materialet" eller vad man ska kalla det, rå falukorv! När jag satt och kollade på programmet blev jag så extremt sugen på rå falukorv att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Gick genast och kollade i kylskåpet för att ta mig en bit men det var bara ett litet problem, DET FANNS INGEN FALUKORV! Så besviken har jag nog aldrig blivit i hela mitt liv. Men bad mammsi köpa hem det och nästa dag var den där i kylskåpet, den mest underbara födan i världen, rå falukorv.

När jag flyttar hemifrån kommer jag att leva på rå falukorv och makaroner.

Ber om ursäkt till mina ex, men tyvärr så kan inte min kärlek till er vinna över falukorven.

Kommentarer
Postat av: nån uttråkad jävel

är detta nån slags diss till deras kroppsliga nackdelar eller är det så?

2010-11-30 @ 18:40:30
Postat av: Anonym

hahahaha, klockren kommentar

2010-11-30 @ 18:47:13
Postat av: Milla

Haha tolka det som ni vill ;)

2010-11-30 @ 21:43:29
URL: http://camillapuckoreinholdsson.blogg.se/
Postat av: samma jävel

har redan tolkat klart ;)

2010-11-30 @ 22:23:14
Postat av: A

Näe jag väl går in och läser din dumma blogg så skriver du att du är kär i en falukorv!! Say what!.. vi ses imorgon, och glömmer detta.....;)

2010-12-01 @ 16:22:26
Postat av: Linda

hahahahaha :D klockrent enligt mig! :D

2010-12-01 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0