Dag 8 - Ett ögonblick

Tänk er att ni står och tar en härlig uppfriskande varm, kokhet dusch. Känner hur ångan bara sprider sig i rummet och det blir bara varmare och varmare.... Sen helt plötsligt hör du ett tjutande ljud... Vafan är det?! Jo det är brandvarnaren!! Vad gör man? Jo man springer rakt ut ur duschen, struntar till och med att stänga av den och virrar runt som en stucken gris, man bryr sig inte ens om att ta på sig en handduk. Till slut kommer jag på att jag kan ju ta ner den från taket och försöka stänga av den på något sätt. Kommer inte ihåg hur men jag fick den att sluta tjuta på något sätt! Sen märker jag att hela golvet är fullt av vatten så hade en del att ta itu med....
Så nu duschar jag alltid med stängd dörr! Man lär sig alltid något nytt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0