Dag 7 - Min bästa vän

Min absolut bästa vän flyttade ifrån mig för snart ett år sedan. Hon bara lämnade mig här i denna ruttna stad och tog sitt pick och pack o drog upp till Gävle! Fast jag har förlåtit dig, för du gjorde ju det med en bra anledning... Men tycker inte om att du bor så långt bort! Saknar våra promenader där vi fick ur all aggression vi hade inom oss och hur vi bara lugnade ner varandra bara genom att lyssna på varandra och bolla idéer. Klart vi gör det ju nu också men istället för två ggr i veckan så gör vi det en gång per halvår känns det som! Saknar det... Fast vi har ju kommit igång med en ny teknisk uppfinning, nämligen mobilsamtal! Väldigt praktiskt om jag får säga det själv. Ni som inte vet vad det är så är det en liten apparat där man kan prata med vem som helst, vart som helst (med mottagning). heahaehaeh Men att prata i mobilen med dig är ju inte samma sak som att träffa dig! Men men jag får väl vänja mig med teknologin.
Men hur som helst, varför är du min bästa kompis? Du är ju inte den person som jag har känt längst om jag säger så, du är nog den som jag har känt kortast tid men lärt känna bäst! Känns som att vi nästan är gifta ibland! Men jag gillare! Haha Vi träffades första gången på riktigt (träffades när vi var små också hemma hos Elin men det var ju för länge sen för att räknas) nyår 07-08 och det var början på en underbar vänskap! Vi började träffas med annat sällskap först, sen träffades vi smått på egen hand och jag kände direkt att du var en vän jag kan lita på och att jag verkligen kan öppna mig för dig. (brukar ha lite svårt för det när det gäller vissa saker) Vi har alltid roligt tillsammans och våra cpryck kan irritera en del men det är en del av våran charm! ;) Du är verkligen den jag kan prata med om ALLT mellan himmel och jord! Och jag vet att du lyssnar och finns där för mig när jag behöver det och det är det som gör att du är min bästa vän. Du ställer alltid upp. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta sweetie och jag kommer att göra allt i min makt för att den platsen du har inte ska bli mindre! För jag vill aldrig någonsin att våran vänskap ska försvinna för du är verkligen bäst, Linda Eriksson!



Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh Milla nu sitter jag här med tårar droppandes nerför mina kinder! Förlåt att jag lämnade dig i ruttna staden, men hur många mil bort du än är så har du samma plats i mitt hjärta som ingen kan ta över. SAKNAR DIG ÄNNU MER NU! <3

2010-12-07 @ 14:16:37
Postat av: sarah

trodde ja va din bäste vän.. MEN NÄHÄÄ!!! Så du kan ta å köpa en katt till mig i julklapp istället.. ;D

2010-12-07 @ 22:25:56
URL: http://sadeer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0