Dag 6 - Min dag

Det är ju egentligen Dag 7 idag men igår var det lite fullspäckat på schemat under kvällen så jag kan ju dra det lite fort i alla fall. Spelade match igår mot Fröjereds och vi vann med 12 - 5. Det var en riktigt rolig match att spela faktiskt och det gick riktigt bra! Kändes bra helt enkelt. Efter matchen åkte jag mina två systrar Carro och Lotta och min kusin Majcuus hem till Majcuus för att hämta hans dator och hårddisk och lite så, för att vi skulle kolla på Paranormal Activity 2 senare. Sen åkte vi hem till oss, Carro lagade mat (jag öppnade faktiskt baconpaketet, stolt jävel som bidrog i matlagningen!) Sen åt vi och prövade yoghurtpepparkaks-glassen som Carro gjort tidign stundare under dagen. Elin kom också där emellan så såg vi på Paranormal Activity 2. Vet inte varför man utsätter sig själv för något sådant egentligen, det är ju rätt onödigt att nästan på hjärtattack av en film, inte sant? Hur skulle det se ut i dödsförklaringen liksom. Sen kom Johan och Hannis över en stund och vi gjorde skönpoesi. Sen fick jag och Elin skjuts ner till stan. Vi satte oss på Sailors och hade det super trevligt! Jag var nykter och blev ifrågasatt av vakten om hur jag egentligen mådde ikväll.... "Hur står det till ikväll fröken?" - "Eh, jo det är bara bra!" - "Jahaa, är det rakt eller vingligt ikväll?" -" Eeeeh NYKTERT!" det var ju ... kul, slapp bli utslängd i alla fall. hehe
Idag vaknade jag bredvid Carro i min säng, hon försöker bli lite mer mogen och vidga sina sängvyer. Och vi kollade på Prinsen av Egypten och sen gick vi upp och bakade... eller mer slaktade de stackars små pepparkakorna. haha men roliga blev dem!
Nu ska jag ut och övningsköra! Shing shing håll er inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0