Dag 5 - Vad är kärlek?

Jag visste det... Jag skulle ha skickat vidare det där dumma kedjebrevet till 15 personer som det stod i det! Skall ge er ett gott råd och gör som det står i de där smsen. För nu har jag haft otur i kärlek i ungefär eh ja hela mitt liv egentligen, men fick det för ungefär 2 år sen så nu kanske det vänder om 3 år? Eftersom att det stod att det skulle vara i 5 år. Lite logiskt ju!
Men ska vara lite seriös i alla fall... Kärlek för mig är något som man inte vill släppa taget om, något man inte vill förlora. Choklad till exempel, inte fan vill man byta ut choklad!! Då har man ett problem, eller bara dålig smak. Det är även en känsla av harmoni, när man känner att man inte skulle vilja vara någon annanstans än där man är just då.
Hmm har inte så mycket mer att säga faktiskt, som sagt så skickade jag ju inte vidare det där rackarns kedjebrevet för två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0