Dag 4 - Det här åt jag idag

Inte utmaningens roligaste dag direkt.

Började dagen med frukost, smoothie wonderfullt! Innehöll en stycke banan, ungefär 30st frysta blåbär, kanske 15 frysta hallon och lättsockrad vaniljyoghurt. Mixer - låter mer än en vägborr, ni vet de där borrar som de snygga topless vägarbetarna på tv brukar använda! Dock inte så yummi när det är min mixer vi pratar om. Min förra började också låta sådär efter ett tag... hmmm är det så att den är trasig?

Aja... Bort från mysteriumet om mixern och mot lunchen! Det blev makaroner, kanske 103st eller är det mkt? de är ju ganska små... Kanske 12 st micrade miniköttbullar med kebabsås! Också wonderfullt! Efterrätt blev heahehae ostbågar! Haha kunde inte motstå frestelsen ... låg ju där mitt framför mig och bara vrålade efter mig. Där ska vi inte säga antalet, hehe.

Middag blev korvostroganoff, hur fasen stavas det egentligen? Och varför döper man en maträtt till det?! Det är ju hur fult som helst!

Sen blev det två mackor, pågen heter dem väl... aja de serveras efter träningen i hallen i alla fall. Det blev med smör, ost och skinka! Tog en mugg multivitaminjuice också. När jag kom hem snodde jag en hallonbåt, eller som Kurt säger - "Röda laktrisbåtar".


Drack ju två stora glas mjölk också, ett till lunch och ett till middag. Samt vatten under dagen... Ja nu har jag fått i mig precis allt! Fasen.... ostbågarna förstörde min dag x)

Kommentarer
Postat av: Malin

Så du har börjat blogga igen? Där ser man :-D

Kuuuuuligt!

2010-12-02 @ 21:09:32
URL: http://malinlovgren.blogg.se/
Postat av: sarah

Haha MILLA! du e helt skadad =D Du vet att ja tycker det va? Pucko =D <3

2010-12-02 @ 22:51:41
URL: http://sadeer.webblogg.se/
Postat av: Linda

hahaha 103 makaroner! du är för söt :D

2010-12-03 @ 15:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0