Dag 3 - Mina föräldrar

Ja.. mina föräldrar ja. Vi har ju mamma, den nyfikna. Pappa, den töntiga. Och så har ju jag en tredje förälder Carro, extra jobbar på helgerna.

Vad ska jag säga om dem då... Mamma och jag är rätt lika med den nyfikna sidan av oss, vi bara måste få reda på allting! Om de inte svarar blir vi galna, och vi frågar alltid om vi tycker att det låter intressant oavsett vad de pratar om, även om det inte angår oss nånstans. Om man inte frågar får man inte svar liksom. Men du är så söt så! Ska alltid övergöda mina vänner när de är här, "vill du ha lite mat? Är du säker?... Ta lite till annars tror de att du inte får någon mat här om du kommer hem hungrig!"

Pappa, den töntige som sagt. hehe detta kommer jag att få äta upp! Det finns en egen kategori med hans humor kallar TORR! Haha så torrt att det blir roligt. Ett exempel, Grymt sa grisen! Men det kan liva upp ens vardag också med roliga mail mitt på den dåliga dagen, det uppskattar man.

Carro, som sagt extra jobbarn. Mamma och pappa brukar åka till stugan om helgerna och då tar alltid Carro hand om mig. Utan henne skulle jag rent ut sagt svälta ihjäl. hehe Det är hon som övergöder mig under helgerna och underhåller mig. Fasen vad tråkigt det är när du inte är hemma!


Alla ni ställer alltid upp när det behövs, tack jag älskar er av hela mitt hjärta! dig också Lotta ;) haha

Kommentarer
Postat av: Carro / Mamma

Mamma" Åh vad gulligt! Det är nästan som att man snyft



Haha, ja mamma blev lite sentimental...

2010-12-01 @ 19:15:43
Postat av: Anonym

Alla pappor har fan torr humor känns det som. Galet.

2010-12-01 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0