Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Okej jag hinner nog med ett snabbt inlägg innan folket kommer över på parteeey! Vaknade idag med sporttopp och mina underbara sidenkallingar med hjärtan och texten PUSS på! MOUHAA sen fick sidenkallingarna åka av och på med ett par mjukisbyxor och en träningströja och en tjocktröja... och strumpor förstås Nu sitter jag i festkläder från Carros garderob (rekommenderar starkt att skaffa en syster med samma klädstorlek som dig själv) Består av ett par glitrande leggins, paljettunika och ett skärp. Till detta ska jag ha mina nya skor som gör att jag blir ungefär 1,70 (har inte mätt mig men något sånt, LIKE!) Snart kommer folket hoppas att vi ses ute i dimman gott folk!
Mina damer på mina herrar god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0