TACK!

Förstår inte att så lite kan göra en så glad. Jag har verkligen inte varit mig själv under den senaste tiden, fråga mig inte varför för det vet inte änns jag. Det kanske är mina hormoner som spelar spel med mig eller något i den stilen. Men nu börjar jag komma på bättringsvägen iaf. Mycket tack vare en påse godis samt en promenad med en mycket kär vän. :)
Att så lite kan göra så mycket. Förstår inte att vi alltid lyckas vända på våra dåliga hormonkriser, och jag förstår verkligen inte varför vi alltid har våra kriser samtidigt. Det är lite komiskt faktiskt, men ändå skönt att inte vara ensam om det när det är som jobbigast. Att ha en där som förstår exakt hur man känner och försöker hjälpa en så mycket man kan. Det kan bara vara att lyssna på vad man har att säga, eller bara vara i ens närvaro, man behöver inte änns ha något att säga tillbaka, det betyder så himla mycket bara att ha lyssnat.




"I belive we'll make it through, if you stand by me"

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan bara instämma! Varje gång jag har pratat med dig om något så mår jag mycket bättre. Du är som en medicin men också som ett lyckopiller som man blir så otroligt glad av! Eftersom vi känner så lika är det så lite som behöver bli sagt, vi förstår ändå och det är underbart.

"I will stand by you til the end" And you know that<333

2008-09-20 @ 09:35:32
Postat av: Gnu

Vad var det jag sa, när man är i en hormonkris så mår man alltid bäst ensam. xD Sen tvingar man sig att vara med någon och då blir det bra igen. <3 Har nog märkt att du varit ett litet lejon, men på senare tid har du varit din gamla hoppetossa Milla igen. Men du vet ju att jag finns där i alla väder. ^^ Även om vi blir irriterade på varandra, så vet du att jag älskar dig! <3

2008-09-20 @ 12:05:15
URL: http://fruitloops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0