Sanningen om stirrandet.

Ni alla har väl funderat över varför folk sitter och vrider sig för att se ut ur fönstret från olika vinklar om man sitter i t.ex en buss? Eller ni bilförare kanske undrar varför det är ovanligt många som stirrar på eran bil samt vänder sig om när ni kört förbi? Svaret är inte alltid för att du har en snygg bil, det är registeringsnummret man vill åt.
Ni har säkert redan börjat med denna lek, själv är jag på 007. För er som inte har en aning om vad jag talar om kan jag berätta att det är en lek som går ut på att man ska se från 001 - 999 iordning. Rätt rolig lek, en bra sysselsättning när man åker någonstans. (En annan rekomendation är "Ett skepp kommer lastat." DET är verkligen en tidsdrivande sysselsättning som gör att 8 timmar känns som 3)

Men detta förklarar inte varför alla äckelgubbar stirrar när de kör förbi med sina fula äckliga bilar! De kanske har sin egna lilla lek...?


Kommentarer
Postat av: Jojo

... EW! nu kommer jag fantisera. ;_;

2008-09-09 @ 09:31:38
Postat av: Tezz

haha du är lättroad Tvål :D <3

2008-09-09 @ 20:44:14
URL: http://tessmedz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0