Cad-Teknik

Jaa så sitter man här igen, men denna gång utan min gnu. :( trist faktiskt..
Vi håller på med någon ritning på ett hustak skulle jag tro. det är fett segt för det tar så himla lång tid att rita upp den. Och så är inte alla klara samtidigt och då måste man sitta och vänta på att alla ska bli klara... hmm jaa  man lär ju få sitta tiden ut idag iaf, dvs till klockan 17.00. Sen ska jag dra hem och slöa häcken av mig, kanske träna lite på våran "gigantiska" träningsmaskin, för ja det var ju inte direkt en nyttig kväll igår vill jag lova. Jobbade till klockan kvart över 2 inatt, det var helt okej faktiskt, kom hela en kund från klockan 1 till klockan 2. Det var ju lite skönt. haha, satt typ och ritade, fyllde på allt jag skulle ( som tog ca 15 minuter ) och satt och förstökte lära mig vad som är i hamburgarna, har fått en fusklapp av Madde :P Ska nog lära mig att grilla snart tror jag. Hon sa att det bara var att säga till om jag ville lära mig så. Fast iofs så lär det bli kaos i köket om jag ska ställa mig där haha :P


Kommentarer
Postat av: Gnu

YOU GO GNU! SNART GRILLEN! : DD

2008-09-23 @ 19:08:22
Postat av: Lotta

Kan jag stå vid grillen på donken klarar du nog av max. :P

2008-09-25 @ 15:14:26
URL: http://skadusaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken linje går du?

2008-09-27 @ 22:58:34
Postat av: Anonym

milla vid grillen, RUN FOR COVER!

//Ragnar

2008-10-03 @ 15:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0