Urban Design

Ja.. Imorgon är det sista dagen hos Urban Design. Har visserligen bara varit där i 3 dagar men jag känner att jag verkligen kommer att sakna Archi Cad. Det är SÅ GRYMT roligt pogram! Nu vet jag verkligen vad jag vill bli när jag har gått ut skolan. Känns så skönt att jag har det klart för mig redan nu. Och att jag liksom har fått uppleva hur det är att vara det i 3 dagar, och jag trivdes verkligen. Den första dagen fick jag skissa upp hur min lägenhet ser ut, med fantasi mått. Jag gick därifrån halv 6 på kvällen och jag kunde ha varit där mycket längre. Det kändes verkligen helt rätt att sitta där och skissa. Fy fan vad roligt det var!
Och som en liten bonus så har det ju ett litet maffigt namn också, jag menar hur coolt låter det inte liksom?
"vad jobbar din mamma som?"
"Hon är inredningsarkitekt!"


Nu måste jag bara komma in på konstfacket i Stockholm som är det stora problemet. Jag är typ rädd.




Imorgon är det bara en dag kvar, vet inte vad jag ska tänka egentligen. Jag är verkligen skit rädd men ändå lättad att det händer något, äntligen. Undrar hur jag kommer drömma imorgon, med tanke på de drömmar jag har drömt innan. Haha typ vaknat under operationen och drömt om hur de prickar fel med sprutan så att jag behöver ta om den ett antal gånger. Men men, som alla försöker intala mig, det kommer att gå bra. Jag har bara en sådan konstig känsla inom mig. En känsla som säger att det kommer att gå rent ut sagt åt pipsvängen. Men men det märker man väl. Hoppas att de har tv där, House börjar nämligen igen nu på tisdag. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0