Touch it, feel it, remember it.

Varför ska det finnas folk som bara gör dagarna svårare att leva? De som bara komplicerar ens vardag genom att bara vara så jävla dumma i huvudet? Jag VET att jag inte bör haka upp mig på andras agerande (som jag alltid gör) men det är svårt att låta bli att fundera över det. Jag är bara så trött på allt nu! Varför kan allt inte bara vara som förut då det inte var några som betedde sig som idioter. Visserligen så känns 2008 som det bästa året i mitt liv, men även det sämsta. Allt det bästa har hänt under detta år, men även det sämsta. Liksom varför måste det alltid bli något dåligt av det hela i slutändan? Varför kan det inte bara vara bra hela tiden så är alla glada och nöjda?
"Hej, jag är 2008 och jag gillar att jävlas med Milla" moment ikväll!


Jag behöver en kram och ett leende som säger allt kommer att bli bra Milla, BIGTIME!

Kommentarer
Postat av: Linda

I know exactly what you mean.

Men en viktig sak som vi aldrig får glömma är att hur dåligt det än är så har vi alltid varandra. Och det är jag så fruktansvärt glad över. Att det bara finns någon som inte är en idiot och som förstår. Ibland har man svårt att tro att det kommer bli bra. Men vi har klarat oss igenom mycket förut och jag är säker på att det här också kommer fixa sig, för vi behöver inte klara det själva. STOR kraam till min president ;) Du vet att jag alltid finns här<33

2008-10-07 @ 08:11:05
Postat av: Gnu

le och krama Allt kommer att bli bra Milla. : DD

you just tell me what it is and we'll talk babeh! Du vet att jag lyssnar. :3

2008-10-07 @ 09:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0