Milliska return

Det visade sig att folk tycker om hur jag pratar? Jahaa, tackar! haha då ska jag väl göra mitt bästa för att inte ändra på det då. x) Erat val, erat lidande! haha

Igår var jag hemma hos To-be-ass, fy fabian vad roligt man kan ha med er folket! Jisses. Även fast jag var den enda som var nykter (inte så smart att dricka när man är nyopererad och trallar på kryckor fortfarande) så hade jag ändå så grymt kul! Det kändes som att ni kom upp till min nivå efter ett tag där. haha Detta har jag verkligen saknat, att bara alla samlas hemma hos någon och bara umgås! Fy helvete vad roligt man kan ha med bara det. Det får inte dröja så länge tills nästa gång igen, det ska jag se till! :D

Ikväll blir det invigning av höslovet med fest i Södra, även där ska jag vara nykter. haha det kommer sluta med att jag kommer att bli nykterist. Men men jag är ju rolig när jag är nykter också så. Inte sant? ;)


I miss you hun. Men om några dagar brummar du hem igen! :D om du nu hittar något ställe med internet och läser detta så kom ihåg, "BLUBELBLUUBUUBU, WIIIWUUUWIIIWUUUWIIIWUUU!" - Ta det lugnt med drickan.
Jag och kära Runar får ta hand om varandra så att vi inte dör. :) haha <333



Med er kan man aldrig ha tråkigt, med er kan man aldrig må dåligt, med er är allting bra igen. <33


 


Kommentarer
Postat av: elintoentjonsson

södra äääääägde sönder!! :D haha vi saknar linda, jaja! DU är underbar milla, och vi ska inte dö denna vecka! xD <333

2008-10-27 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0