Cad-teknik again.

jaa så sitter man här igen. Hoppas att denna lektion inte blir lik den förra, då allt gick rent ut sagt åt helvete. Läraren hatade mig förra gången och hjälpte mig inte förns efter en timme av lektionen. Och så självklart fuckar hela pogrammet upp sig och vill inte starta, andra gången det händer. Det är så grymt irriterande för det tar ap lång tid att komma igång då. Då måste magnus komma upp och fixa några inställningar och bla bla bla. yes, lång tid ja. Meeeen idag så är väl allt som det ska hoppas jag. Dagen har varit mycket skön hittils iaf. Fick VG++ på min svenska uppsats, skulle fått MVG om jag hade varit mer tydlig i ett begrepp som hon inte förstod riktigt vad jag menade. Men det första sidan var UTMÄRKT sa hon, man kunde inte ha gjort det bättre var hennes kommentar, tihihih ^^ Typ stolt över mig själv. Låg på ett VG- förra terminen och nu efter två arbeten som jag har fått VG++ på så ligger jag på VG+. :D
Så nu är det bara att kämpa på!

Har jobbat ett tag nu i auto cad, det går bättre än förra gången som tur är. :d hah inga dampanfall nu iaf :p Hehe iofs så ligger jag och Jojo lite efter än alla andra men det är bara bra tycker jag för då slipper vi alla dumma diskusioner om att Fari gör fel hela tiden :P haha jaaa och sen när vi behöver hjälp med nästa grej så slipper vi det och gör rätt på direkten. Det är lite King faktiskt :D

Aja nu ska jag och gnu gå och fika, byes.


Hade en underlig dröm inatt.

Kommentarer
Postat av: Gnu ofc. 8D

HAHA vi är tuffa. 8DD Så äre bara, dör av att alla ska klaga på Fari hela tiden. T_T okay, han är inte skarpaste i huvudet här på skolan.. men vafan D:

2008-10-21 @ 16:15:38
URL: http://fruitloops.blogg.se/
Postat av: Anna

Det verkar ju gå bra för dig, keep up! Och om lärarna inte sköter sig så ge dom lite däng från mig :D

2008-10-25 @ 02:29:53
URL: http://straightfromryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0