10 jävla år!

Jag fattar inte att tiden har gått så fort. Jag fattar inte heller hur du har kunnat stå ut med mig i 10 år. Iofs hade vi ett litet break-up där ett tag men det kändes ändå som att jag visste vart jag hade dig under den tiden.
Jag tror inte att du förstår hur mycket du betyder för mig, alla minnen, alla skrattanfall, alla dampanfall, alla tårar tillsammans (det är inte många men det visar att vi verkligen är glada tillsammans). När jag tänker tillbaka på alla våra minnen kan jag inget annat än att le. Det är verkligen 10 underbara år som jag har fått uppleva med dig. Du är min första bästa vän, och nu menar jag inte "bästa" vän utan UTAN kaninöron och jag känner på mig att det kommer att finnas ett 20års jubileum samt många fler för jag kommer aldrig låta dig släppa taget om mig, för jag kommer aldrig att släppa taget om dig.
Vårat break-up förut är nog det största misstag som jag har gjort i hela mitt liv. Jag skämms fortfarande över hur jag kunde beete mig som jag gjorde, jag har sagt förlåt många gånger och jag säger det igen, förlåt! Jag lovar att det aldrig kommer att hända igen, ingen människa på hela planeten ska låta våran vänskap gå i spillror.



Jag älskar dig Elin Jonsson.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0