JÄVLA STEARLINGS!

Jag och Linda ska ju ner till Danmark den 5e januari, men tror ni inte att det flygbolaget som vi har bokat våra biljetter i har gått i konkurs?! - JOMEN TAMEFAN PÅ ATT DET HAR DE!  ... där var det 1090 spänn i sjön då, tackar. Jag som hade slitit och sparat de där pengarna just till denna resa, och nu måste vi betala dubbla biljetter?! Det suger verkligen!

Men men nog med dåligt nu ska jag fokusera på det bra istället, heheh. ^^
Idag hade vi NP i SV B, muntligt. Det gick faktiskt mycket bra tycker jag, det kändes bra att stå där att prata iaf. Jag som hatar att prata inför stora folksamlingar klarade faktiskt av att prata inför jaa hur många kan det ha varit 15 pers utan större problem. Det tycker jag är väldigt bra jobbat faktiskt.

Hmm vad är det mer som är bra...? känns inte som att det händer så mkt i livet nu förtiden, även fast det händer väldigt mycket hela tiden. Men inget nytt liksom...? Eller? Jag kanske har missat något, skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt. x)
Om cirkus en månad får jag börja springa, då ska jag verkligen bygga upp en hel del kondition vill jag lova! wiihuuu!




"you light up my life,
You give me hope, to carry on.
You light up my days
And fill my nights with song."


Kommentarer
Postat av: Gnu

ditt tal ägde alla. 8DDD höhöh. I liked it! blev förvirrad av Lollos. höhö. Och resten lät typ väldigt inövade. xD hihih.



Illa att du får betala så mycket. D: du borde få tillbaka pengarna. xD Lite omöjligt från något som gått i konkurs. o-O

2008-11-05 @ 21:23:05
URL: http://fruitloops.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, bajsa på det där flygbolaget! Men jag kom på en sak, alla andra kriser som vi har haft har vi på något sätt slingrat oss ur. Så varför skulle vi inte klara det här liksom? Det bara måååste lösa sig på något sätt, så är det bara! Annars vet vi vilka som kommer dampa xD SKA till danmark med dig! <33

2008-11-05 @ 21:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0