Imorgon smäller det!

Trots att jag inte fyller år förns på lördag så känns det som att jag fyller år imorgon, på Lindas födelsedag. Kanske för att vi ska fira den imorgon också genom att äta middag och gå ut på krogen. :D Jag längtar som aldrig förr vill jag lova!
Jag kommer ihåg när man var liten och såg upp till de andra som var 18 år, man tyckte att de var så vuxna och mogna, men jag tycker inte att jag är något av dem.  Men jag kanske är världens omognaste 18 åring, maybe baby! Men jag trivs tamefan med det! Så det får ni leva med gott folk. :D

Önska oss lycka till till vårat första krogen besök! ;D




från våran drakflygning.. Min grupp, en etta och en två.
Tycker om våran groda. :) Inte för att jag gjorde så mycket
på den men det var nog lika bra, är inte expert på drakar. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

It is gonna be a day to forever remember! <3

2008-11-13 @ 15:28:47
Postat av: Anna

Krogen var inget speciellt. Men grattis ändå! :D

2008-11-15 @ 03:25:53
URL: http://straightfromryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0