Cad teknik

Ja som vanligt så sitter man i två och en halvtimme i en datasal på tisdagarna. Och som vanligt dampar de andra eleverna på Fari fast det är i själva verket dem själva de ska dampa på, eller jag dampar iaf på dem. Men men alla kan ju inte vara lugna.

I helgen var det en helg att minnas länge, föralltid.
I fredags så firade vi mig och Linda med middag samt förkrök, det var skit roligt! Och jag har bestämt mig för vad min första tatuering ska bli för någon, streckkod på röven. Det kommer att bli grymt! Gina är också med på det så vi ska ta samma streckkod men andra siffror under (våra personnummer). Jag fick även en jätte fin tavla av Elin och Lina, skit fin verkligen! :D  Efter förkröker bar det av till Olearys, det var rätt dött där då men det var trevligt med de personerna vi var med där. Tack för fredagen!

I lördags vaknade jag upp hemma hos Linda, sen var det bara att ta sig hemmåt för att träffa släkten. När jag kommer hem sitter min familj i köket och äter frukost och så fort jag kommer in i lägnheten så börjar de sjunga. haha det var festligt när jag berättade vad som hände med Marcus. ;) haha Jag ska vara snäll och inte skämma ut dig här kära kusin, det räcker med att jag gör det överallt annars. Jag fick öppna presenter, jag fick en danskordbok av Carro samt 600 danskakronor av mina grannar ute på landet. När släkten kom blev det fika och en vrålhungrig Milla jublade! ;D Jag fick sammanlagt 1000 kr och en ros. :) Det var bara mormor, morfar och farmor som kunde komma.
Marcus och Koffe kom också lite senare, det var trevligt :D Sen drog marcus och vi började förkröka. Lite lustigt att sitta och blanda drinkar mitt framför mamma. haha "Jag älskar att göra den här drinken, det låter så skönt!. ..... inte för att jag har gjort det någon annan gång..." hahaha Efter det drog jag Koffe och Lotta och mötte Linda och så drog vi först till Stanleys sen till Olearys. Från början var det helt dött, men vi var glada ändå (fick en gratis shot av ägarn på Olearys).
Men efter att Lotta hade dragit började folket rulla in, och det blev typ jätte mycket folk. haha det var grymt roligt och grymt bra musik och alla satt och sjöng med och vrålade och skrattade! ;D Kul att träffa på gammla bekanta som man inte har träffat på flera år.

Igår fick jag även veta hur mycket jag kommer att få ut på min försäkring för mitt knä, iiiihk I'M HAPPY! :D
 


Tack för en lyckad helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Gnu

höhöhö, ut å festa lalalala! Du och jag måste dra ut någon dag, sunshine. 8D på typ o'learys eller något. xD <3 shake it baby!

2008-11-18 @ 16:49:53
Postat av: Anonym

Sup nu inte ihjäl dig, mitt barn =)

2008-11-20 @ 13:23:46
URL: http://straightfromryd.blogspot.com
Postat av: Linda

Ännu en helg till min samling av värt att minnas :) Vi hade GRYMT jäkla roligt och tro mig, det ska vi göra om!! :D:D:D många gånger <333

2008-11-27 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0