Hjälp tack.

Nu när jag inte har tränat med laget på över en månad, klart jag saknar dem men jag trivs med att träna när jag känner för det. Jag får så mycket tid över till annat. Som att träffa kompisar när jag vill eller kanske skaffa ett kvällsjobb till och med. Men jag vill ändå träffa lagkamraterna och spela i div. 1 om jag nu kommer med i den truppen dvs. Vi har slitit hur mycket som helst tillsammans och uppnåt mer än förväntat tillsammans! Men jag har trivits med att ha det här uppehållet och vet inte om jag hellre vill träna på egen hand eller spela innebandy.
Men nu när jag äntligen har hamnat i ett sånt här skönt lag vet jag inte om jag bara vill slänga iväg det. Fast iofs så kommer jag följa med och kolla på matcher när jag har tid, men då kommer jag sakna att spela så mycket. Men som sagt det är så skönt att ha så mycket fritid. Äsch jag kanske bara tänker för mycket, klart jag inte ska sluta spela! Jag måste nog bara få in rätt inställning igen. .


image3


Kommentarer
Postat av: Tezz

Ja tycker du fortsätter o lira Milla ;D
Vi vill se dig spela o vinna Tvål!

2008-05-21 @ 15:37:51
URL: http://tessmedz.blogg.se
Postat av: Brisen

Blir ledsen i ögat av att läsa detta :'( ^^ Du har samma problem som mig alltså, men vänta bara tills serien drar igång, då blire krysset hela tiden och då kommer det roliga tillbaka :)

2008-07-29 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0