Sommar<3

Äntligen sommarlov. Fast ja, det kommer inte att kännas som ett lov direkt men det är smällar man får ta när man vill tjäna pengar och ar ett skadat knä.

Sommaren 2008 kommer att bjuda på:

Jobb på Max (får även deltidsjobb efter sommaren så det kommer att bli hardwork work för mig under 3an men det kommer att gå strålande ;D ... hoppas ja)
Rehablitering i mängder för mitt knä så att jag kan vara med i Prag och SPELA.
En helg i Gbg med Elin och Linda plus Anna och Kim. (UNDERBAAART)
Innebandycup i Prag (UNDERBAAART)
Fira midsommar nu i helgen med släkten plus Elin och Linda. (UNDERBAART)
Kolla upp möjligheter efter studenten, hjälp?

Jag funderar på att plugga utomlands efter skolan för att bygga upp min engelska (behövligt vill jag lova). Hoppas bara att det finns några möjligheter inom den inriktningen jag vill söka till... som jag inte änns vet vad jag vill än. xD men men får väl fortsätta att spåna idéer. Kanske gå till någon för rådgivning. Kan ju vara bra. Aja hur som helst ska jag fokusera på sommaren nu. :D SOMMAAAAARLOV ;D


photo taken by: Camilla Reinholdsson
Modell: Elin Jonsson xD


Kommentarer
Postat av: Gnu

Mmh, ja.. plugga utomlands låter nice alltså. 8D har funderat på det med ett tag. o.< problemet är ju bara att man ska veta vad man vill plugga. T_T'

2008-06-18 @ 18:58:36
Postat av: elintoentjonsson

Jäkla snygg modell måste jag säga ;D xD

Sommarn kommer bli bäst!! <333

2008-06-22 @ 19:04:01
URL: http://elintoentjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0