Förnyelser? Eller det gamla vanliga?

Jag satt precis och tänkte på hur tråkigt det är att ha samma gamla vanliga vanor eller utseende eller vad som helst. Som min hårfärg, jag kan inte komma på senaste gången jag inte färgade det med blonda slingor.
Trist? Svar: Ja.
Fint? Svar: Ja.
Uttjatande? Svar: Kanske.
Därför har jag och min kära vän Elin bestämt oss för att tona mitt hår med hennes efterblivna (inte retard) färg. Det kommer att bli brunt. Jag tror inte änns jag har sett mig med brun hårfärg. På fredag kväll smäller det!

OM det skulle bli fult är det ju bara att köpa ny hårfärg och göra som vanligt, färga blonda slingor. x)



Bye Bye blondie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förnyelser är bra, vi kan ju alltid photoshoppa ditt hår brunt först och se hur det ser ut! :D haha

2008-12-18 @ 12:34:12
URL: http://elintoentjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0