Terapihelg

I helgen åkte jag och Linda samt hela min familj ut till våran sommarstuga i Köping för att ha gårdsfest. Elin och Linda som förut åkte till Samos utan mig ( snyft, hade inte råd när de boka så jag fick stanna hemma :P ) hade en typ av terapivecka där nere, så vi hade en form av terapihelg denna helg. Det var grymt skönt, och behövligt. I fredags när vi kom in till köping käkade vi på Verona, GRYMT god pizza har dem där! Den godaste jag ätit på länge faktiskt! ( och tro mig jag har ätit många hehe ) Sen åkte vi till stugan och chilla lite gick till mormor och hälsade på och slutligen, gjorde sorbé! (som skulle blivit en drink egentligen men men, detaljer) Den var grymt god. Efter att ha chillat på verandan ett tag med förälder, släktingar och grannar så kollade vi på halva Good luck chuck, kunglig film! Sen sov vi.

Lördagen började med den andra halvan av Good luck chuck, sen beslöt vi oss för att dra ut på en cykeltur, och vilken cykeltur det blev! UNDERBART! Vi cyklade runt sjön, sen en bit påväg till Gruvan sen hem till stugan igen för att dricka och äta. Sen cykla vi till Gruvan och satt där och chilla en stund. Kollade på molnen som liknade massa roliga saker som, valar, monster och gubbar osv.. Att så lite kan vara så roligt, jag förstår inte! Lättroade? - Eh ja!
Efter att ha suttit där kanske en och en halvtimme cyklade vi hem till stugan igen. Vi prickade den perfekta timeingen att komma tillbaka när allting var färdigt inför gårdsfesten. Vi hade 5kamp som var en 4kamp, jag och Linda kom 3a från botten denna gång (vi kom delad etta på midsommar) vi vann en marabou mjölkchoklad så jag var glad haha. Kvällen bjöd på tacos i mängder, samt dricka och sång. Tänk er mig rappa till "Inatt jag drömde" så kan ni förstå hur bra sången var egentligen. Men det var rooooligt. Festen dog ut tidigt så jag och Linda drog med ficklampa i handen ner till badstranden och satt där och chilla en timme ungefär, sen blev vi trötta och drog hem och sov.

Idag har vi baara chillat, suttit vid en brygga och planerat lite, ytterst lite om våran 18 årsdag. Man börjar alltid att prata om annat :P spelat kort har vi också gjort, det var kul. hihi vem vann? xD

Jag brukar alltid vilja åka hem ifrån stugan men idag kände jag att jag verkligen inte ville åka hem, jag ville stanna där flera dagar till och bara ta det lugnt. Men men det gick ju självklart inte nu när skolan har börjat igen. Imorgon börjar vi följe schemat också, börjar 8.20 med Matte C och efter det har jag Svenska B och efter det slutar jag, 11.55 är klockan då.. gooosh I love my schema!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0