skolan

TISDAG!
jaa så sitter man i skolan, jag tycker om den här dagen. Jag börjar klockan 13.25 och slutar klockan 17.00 iofs men det är värt det för vi har Cad-teknik i 2½timme. Jag sitter på den lektionen nu men vi väntar på en kod så att vi kommer in i ett nyare pogram av Autocad2008, nämligen Autocad2009, logiskt haa? xD

jaa kände bara föra att skriva lite heaheha läraren (Fari, typ skolans skönaste lärare) pratar i telefon med han som ska fixa allt och sa, "Går det dåligt?!" Och nu skriker alla får vi gå hem?... xD Hehe nu sa han att vi ska vänta i 20 minuter.. jaa vad ska man göra i 20 minuter då.. kanske tracka ner er på lite onödig information? jatack. Ska btw försöka ändra på designen av min blogg, ska bli intressant och se hur det slutar ... x)

Jag skriver en artikel i svenskan om bloggar.. och det vara exakt detta som jag skrev att folk inte ville läsa ... hehe min blogg kommer bli populääär, jag vet det. I sinom tid kommer jag också få 20 000 träffar per dygn som han Jallajalla-snubben från Irak fick på sin blogg.

heahehe yeah får kasnke sluta snart.. hmm vad ska jag göra dådå.. är en bra fråga, för ska hem till elin som slutar 15.50 och klockan är endast 15.15 och det tar en halvtimme hör henne att komma hem! häääärligt ;P och orkar inte dra hem emellan för det är jobbigt att gå x) aja det löser sig shing shing take a swim! byes.



TORSDAG!
En ny dag i skolan, torsdag. Nästan hela veckan avklarad. Än så länge har man överlevt, får se hur dagen imorgon blir där vi endast har bild på hela dagen. Just nu sitter jag på Grafisk kommunikation och går igenom vad vi gjort tidigare.. jippiii jääätte rowligt. idag ska jag hem till President Kurt och göra lite ärenden... heahehae!! Jag ska även försöka ändra min design på bloggen, försökte lite igår men efter en timmes working time så märkte jag att jag använde fel stilmall från början så det är bara att göra om. x) det ska jag ängna min kvällstid åt om ni ville veta det. Så intressant... xD TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0