End of the freedom.

Sommaren är snart slut, skolan börjar om på nytt. Men tillskillnad från de andra sommarloven så saknar jag skolan lite nu faktiskt. Kanske för att jag har sett hur slappt mitt schema blir till 3an hehe :P Det är iår som det gäller, jag måste verkligen hitta en bra skola som jag kan söka till senare, har hittat en i Älmhult. Men jag vet inte om jag vill flytta ner till Småland. Då måste jag liksom ge upp innebandyn precis när jag har kommit tillbaka efter operationen. Det tar 6 månader att komma tillbaka efter den. Och jag vet inte när jag får göra den heller. Det kanske finns något lag där i närheten men jag vill inte byta lag heller. Hmm, jag har satt mig i ett riktigt dilemma igen, som alltid. Och om man inte söker nästa år så blir det svårare att komma in tackvare de jävla meritpoängen som vi fick information om EFTER att vi hade valt våra IV-val inför årskurs 3, vilket jag tycker suger getpung.
Naej det gäller att hitta någon bra högskola som låter lika lockande som den i Älmhult inärheten av Södertälje!


Egentligen ska det bli skönt att börja skolan igen, känns som att man får ordning på allt såfort skolan börjar. Undrar hur det blir nästa år... STUDENTEN HERE I COME! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0